poniedziałek, 30 września 2013

Małe, Jasne, Skandynawskie

Dziś będzie krótko, bo i mieszkanie nie za duże ;-) Jak wiadomo, styl skandynawski nie jest zbyt wylewny jeżeli chodzi o liczbę dekoracji. W prezentowanym mieszkaniu własnie tak jest.

Jaki jest końcowy efekt? Wg mnie prosty i przytulny. A jasne, białe ściany sprawiają, że małe może być trochę większe :)

P.S. standardowo zapraszam do dodania naszego bloga do obserwowanych w bloggerze (ten link przeniesie Was automatycznie do widgetu obserwowania:)

 

3 komentarze:

  1. Mieszkanie wydaje mi się trochę za zimne, jednak podoba mi się wykorzystanie przestrzeni na ścianach. Lubie ładnie rozplanowane galerie zdjęć czy grafiki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ujmę to tak - widziałam tyle fajnych stylizacji, że chyba już nigdy nie będę wieszała ramek i zdjęć "od linijki" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj ramki to akurat moje ulubione motywy na ścianach!

    OdpowiedzUsuń