piątek, 3 stycznia 2014

Pomysły na półkę z książkami


Jednym z moich postanowień noworocznych jest "przeczytać wszystkie książki, które mam na półce". W ostatnich latach zdarzały mi się zakupy po 2-3 książki przy okazji spontanicznych wizyt w Empiku i tak jakoś się nazbierało. Plan jest wykonalny, ponieważ aż tak wiele książek na swojej półce nie mam ;-) Dam radę ;)


Ostatnio na naszym fan page znalazła się taka wielka półka z książkami



Zainspirowało to mnie do napisania tej notki, w której podrzucę Wam kilka pomysłów na to jak możemy zorganizować sobie naszą domową biblioteczkę. Podzieliliśmy to zestawienie na trzy zestawienia. Dwa pierwsze są kreatywne, niektóre nawet wykonalne w kilka godzin. Trzecie to już bardziej klasyczne półki, ale też warte uwagi :)

P.S. Zapraszam do obserwowania naszego bloga, ponieważ innym postanowieniem noworocznym jest systematyczne prowadzenie tego bloga. Kliknij tutaj aby przenieść się do widgetu obserwowania.

Kolorowo




Oryginalnie








Normalne, też fajne







8 komentarzy:

  1. Jedne kobiety kolekcjonują buty, inne torebki, ja nie mogę się powstrzymać przed kupowaniem książek. Nie mogę się napatrzeć na zdjęcia z tego posta!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowy Szablon, więc w końcu mogę odpowiadać bezpośrednio ;-) U nas w "związku" teren zaczynają przejmować ebooki, więc trudniej będzie nam o fajną i trochę szpanerską biblioteczkę ;)

      Usuń
  2. ja mam od jakiegoś czasu chętkę na półkę na książki z drabiny i jak tylko z pokoju zniknie choinka zabieram się za ten projekt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna teczowa biblioteczka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Książki ułożone kolorami same w sobie są dekoracją wnętrza. Podoba mi się również zdjęcie z książkami ułożonymi równo w stosiki. Wprowadza ład i harmonię. Aż mam ochotę pozmieniać własną biblioteczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjne rozwiązanie na czwartym zdjęciu od dołu! Czytałabym:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już ktoś zauważył ma naszym fan page - "powodzenia w czyszczeniu kurzu" :)

      Usuń