sobota, 18 stycznia 2014

Zapraszam na musli :)

Dziś krótko, ale też smacznie :) Jak już wspominałam... 2014 ma być rokiem zdrowszego odżywiania. Dlatego dziś prezentuję musli, które ostatnio robiłam na śniadanie.


Kupiłam: 
  • Owsiankę królewską (płatki owsiane, nasiona amarantusa i suszone jabłka)
  • Rodzynki, 
  • Morele, 
  • Żurawinę, 
  • Świeże winogrona, 
  • Świeża pomarańcza, 
  • Mleko ;)
Sposób przygotowania chyba całkiem prosty, więc chyba się domyślicie ;-) Mam teraz taki zapas, że mogłabym chyba ją spożywać na śniadanie codziennie przez cały tydzień ;)





Na zdjęciach: 
  1. Miska do zupy z melaminy (lawendowa) RICE
  2. Słoik (mały) House Doctor
  3. Słoik (średni) House Doctor
  4. Miska do zupy z melaminy (lawendowa) RICE
P.S. Zapraszam do dodania mojego bloga do obserwowanych. Jeden obserwujący = jedna marchewka dla chomika z poprzedniej notki ;)

[Magda]

    Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz