środa, 8 stycznia 2014

Zdrowe Postanowienie Noworoczne

Nowy Rok to zawsze postanowienia co się zrobi a co się nie uda. W moim przypadku jednym z najważniejszych jest - "ma być zdrowiej". Rok 2014 ma być bardziej usportowiony niż poprzedni a w kuchni ma być bardziej warzywnie i owocowo.

W necie przepisów mamy bez-liku. Ostatnio spodobał mi się przepis na sałatkę ze szpinakiem, grillowanym kurczakiem i ananasem z grilla. Zapraszam do obejrzenia jak mi wyszło :)


Przepis znajdziecie na Kwestii Smaku. Ja go trochę zmodyfikowałam. Kurczak nie był grillowany, ale przygotowany bez tłuszczu ;) Poza tym dodałam papryczkę chilli zamiast tabasco i połówkę pomarańczy. Efekt miksu mięty i szpinaku był bardzo ciekawy, a sos nadał fajnego ostro-słodkiego smaku. Na pewno będę jeszcze takiej kombinacji w przyszłości próbowała :) Mam nadzieję, że narobiłam Wam trochę smaku :) Mojemu chłopakowi sałatka się podobała i czuję, że nie była to tylko dyplomacja ;) 

A tak w ogóle... macie jakieś ciekawe postanowienia noworoczne? :>








Wystąpili:
  1. Największa miska z zestawu trzech misek (turkusowe) Ib Laursen
  2. Talerz (latte) Ib Laursen
[Magda]

6 komentarzy:

  1. Znam, lubię, polecam:) I zjeść można wielką michę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobaja mi się Twoje wpisy. Pozwoliłam sobie na dodanie Twojego bloga do mojej listy najlepszych blogów o projektach wnętrz http://agregator-blogow-projekty-wnetrz.blogspot.com/. Dzięki temu, Ciebie też łatwiej znajdą inne osoby, szukające takich inspiracji :) Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! :) Postaram się dalej utrzymywać poziom! :)

      Usuń
  3. Przepis brzmi świetnie, a danie ładnie wygląda :)
    Fajny blog, dołączam do grona Obserwatorów :))

    Pozdrawiam
    http://magiczneslowaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Te kurczaki naszprycowane teraz roznymi sterydochemikaliami - polecam indykia - dlugo nie moglam sie przekonac ale gdy juz sprobowlam ... hummm smakuje 'o niebo lepiej'

    OdpowiedzUsuń