poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Owocowe śniadaniówki

Mówią, że śniadanie jest najważniejszym posiłkiem w ciągu dnia i trzeba zjeść je zdrowe i pożywne. Tylko jak tu się tego trzymać, kiedy jest się śpiochem do potęgi, którego z łóżka nie wygoni nawet 10 drzemka w budziku? ;)



Wtedy w śniadaniówce lądują owoce i ciastka (w porywach te domowe, ratunkowo pełnoziarniste sklepowe) - jest ładnie, pożywnie i całkiem zdrowo, a mój babski żołądek długo nie krzyczy o więcej.



Na zdjęciach:
- śniadaniówki RICE biedronka i jabłuszko;
- kubki Krasilnikoff błękitny i różowy.

5 komentarzy:

  1. dziś o dziwo byłam przygotowana na poniedziałkowy napad głodu w pracy;-)
    może na starość człowiek mądrzeje może jest b.zorganizowany a może po prostu miałam db dzień i chęć by pyknąć śniadanko;-)
    nie pamiętam kiedy ost.w pon.miałam tak db nastrój od samego rana;-)
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne te pudełka śniadaniowe a szczególnie to z biedronka. Kubeczki tez niczego sobie. Oj ja też jestem wielkim śpiochem którego trudno z łóżka zrzucić wiec znam Twój ból. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń